Voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Els Meijer - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Els Meijer - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Els

11 Januari 2016 | Nederland, Nederland

Hallo iedereen,

Het komt steeds dichterbij, mijn reis naar Indonesië. 29 januari om 10:25 vertrekt mijn vliegtuig vanaf Schiphol.

Ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten dus ik moet eerlijk bekennen dat ik dat best een beetje spannend vindt.

Afgelopen weken ben ik al druk bezig geweest met mijn reis. Ik heb samen met de 6 andere studenten die ook mee gaan naar Indonesië een cursus Basah Indonesia gevolgd om de taal een beetje te leren.

Ook heb ik enkele acties gedaan om voor de stichting geld in te zamelen. Bij deze wil ik ook iedereen bedanken die geld heeft gedoneerd. :)

Maar ik ben nog niet klaar met alle voorbereidingen. Naast de taal cursus, inzamel acties, inentingen, verzekeringen ben ik nog bezig met het maken van de lessen die ik daar ga geven.

Ik heb er ondertussen wel heel veel zin in gekregen om naar Indonesië te gaan. Ik heb al kleding voor de spiegel liggen op mijn kamer wat mee moet. Ik zit eigenlijk al een beetje met m'n hoofd in het vliegtuig.

Via deze weg ga ik jullie allemaal een beetje op de hoogte houden van mijn activiteiten in Indonesië. Vanaf 29 januari zullen jullie meer van mij horen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els

Mijn naam is Els Meijer, Ik ben in 2013 begonnen met de opleiding "Artiest Dans" aan het Friesland college. Van 29 januari t/m 21 maart ga ik naar Indonesie voor Srichting Amurang. Ik doe mee in het creaproject van de stichting. Met danslessen en andere onderwijs activiteiten hoop ik de kinderen en jongeren een beter blik op hun toekomst te geven.

Actief sinds 11 Jan. 2016
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 7841

Voorgaande reizen:

06 Juni 2017 - 23 Juni 2017

South Africa

06 Juni 2017 - 23 Juni 2017

South Africa

06 Juni 2017 - 23 Juni 2017

South Africa

29 Januari 2016 - 21 Maart 2016

Op reis naar Indonesie

Landen bezocht: